Thursday, May 17, 2012

Mimpi My baby

mlm td mimpi da deliver..kua2 baby gegurl..huu...dah tu sebijik cam muke fazy ms kua dulu huuu....tembam jek ;p

teringt ler plak ms bersalin kan si fazy 2009 dulu..arap2 Allah permudahkan mummy utk 2012 ni plak...
gender baby actually masih dlm suprise..kalu boleh bia lah ia nya suprise..tp ujung bulan ni ada scan di spital..arap2 baby sorok tutt lagi... sbb mummy ckp kat papa nk suprise.....!!! hehhe..mama suprise, papa suprise..baby pon suprise...hehhe....

2 comments:

  1. ishhh buat terkejut aku je ingat dah beranak tadi tetiba ada gambo baby..hehe sampai termimpi2 nampak sgt tak sabo nak beranak..

    aku pun ingat nak 'biarlah rahsia" malas nk scan2 la..ala kalau hg nk surprise ckp kat dr tak yah bgtau sex dia andaikata dr boleh nampak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...ala biasa la..da dekat2 mcm ni kompom mimpi mcm2 nyer..huuu...
      hg mn leh suprise..twin mesti la nak tau gender..seng nk shoping nnt huuu...aku kalu dr da nampak aku tak sabau lak nak tau...hahha..takpe, aku suprise hg ng bapak nye je laa...huuuu

      Delete