Tuesday, May 31, 2011

Upin & Ipin di Perak

td ms ngah benti kat trafik light merah time nk pi keje..terpandang iklan banner ni 'KARNIVAL ICT BERSAMA UPIN N IPIN di Stadium Indera Mulia , Ipoh Perak bermula 3 -5 Jun 2011. jam 10 pg-8mlm.

ish kene pi...leh bwk farez n fazy jumpe upin n ipin secara real...mesti anak2 mummy suke..maklumla..peminat setia upin n ipin.....


sampai tempat kj, terus search google pasal karnival ni...so nk tau detail masuk link gua.com. ni..antara program time karnival ni:
-Perarakan animasi yang mengabungkan lebih dari 200 penyertaan kanak-kanak dengan berpakaian ala Upin & Ipin turut dianjurkan pada hari tersebut. Acara penuh warna-warni ini dimeriahkan lagi dengan penampilan semua maskot watak Upin & Ipin dan persembahan dari pelajar tadika sekitar Ipoh.


-Di antara tarikan karnival ini ialah pengunjung dapat merasai pengalaman berada di dalam dunia Upin & Ipin seperti di dalam kelas tadika Upin & Ipin, rumah Opah dan macam-macam lagi. Replika rumah Opah bersaiz sebenar ini lengkap dengan ruang tamu, bilik tidur dan dapur sama seperti di dalam siri Upin & Ipin.

-Pengunjung di karnival ini juga akan dapat menyaksikan persembahan multimedia berkisar Upin & Ipin di angkasa yang dipersembahkan di dalam kubah (dome) besar. Tayangan ini dihasilkan khas bersempena karnival ini dan tidak pernah ditayangkan di mana-mana stesyen TV lagi.

-Selain dapat berhibur, tayangan ini juga dapat mendidik pengunjung untuk belajar mengetahui angkasa lepas yang diolah oleh Upin & Ipin dengan begitu unik dan santai. Sepanjang karnival ini, pengunjung berpeluang beramah mesra dengan semua pelakon suara watak Upin & Ipin di samping bergambar bersama maskot watak-watak dari siri tersebut.

waaa..sgt2 besh ni kalu pi sana..harus pi 4hb..koz 5 hb seben da kene pi kusus...ish ish..tak sabar rasa nye nk pi ng anak2..nk jupe maskot upin ipin hihiiihhiiii.....tp rasanye, harus la time tu anak2 mummy nk itu nak ini..sure punye lah ada jual cd upin ipin la, jual patung la, buku la, apa2 la upin ipin ni...ayaaakkkk...bahaya3..tp nk pi jugak jupe upin n ipin..hope en seben setuju ng planning ni huuu..nnt mummy uplos gamba time pi sana ek..tunggguuuu minggu depan hehehee

p/s: ni mak ke anak yg tak sabar ni pi ni huuuu

4 comments:

  1. haiii macam mak nye je yang over nih...anak2 tu tak tau apa2 pun..

    ReplyDelete
  2. hee idak lee..mak nye semgt nk temukan anak2 ng maskot upin ipin..sure punye lah farez n fazy suke n kagum..dan kagum ng semgt mak nye jugak...heeee

    ReplyDelete
  3. maknya nak menyopping je lebih tu...tau sangat...

    ReplyDelete
  4. hahahha...ala mn tau niiiii....malu mak..

    ReplyDelete