Thursday, November 19, 2015

Bersediakah Fayyadh ??



Ni fayyadh anak manja mummy buat masa kini..manja sangat dengan mummy..tak boleh berenggang langsung ng mummy..sentiasa nk berkepit ng mummy , menangis dan susah hati kalau mummy takde 10 min dengan dia..nak tido cari mummy, nak makan cari mummy, nak susu cari mummy, nak main cari mummy, serba serbi anak mak, nak berkepit je ng mummy..so mummy pon akan jadi tak biasa kalau berjauhan dengan fayyadh ni..maklum dah.dah biasa berkepit..nk tido pon sebelah mummy je..dengan papa die pon tanak..

selalu ajuk die, faaydh nnt baby da keluar, fayyadh kene tido bilik along lah..tak pon sebelah papa..ape jwpn fayyadh..baby yang tdo sebalah papa..kekadang die susun orang tido atas katil...mama, fayyadh, baby, papa.. hahha..nk jugak die sebelah mummy tu..baby tak boleh hiii

so mummy risau jugak, camna bila masuk wad nnt.. 2 3 hari jugak lah tanpa fayyadh..boleh ke fayyadh tido tak peluk mummy nnt..mummy pon rindu jugak pelukan fayyadh tu nnt..
n camna plak baby bila dah lahir nnt..boleh ke fayyadh kongsi bermanja dengan baby ni nanti..
tapi dalam ramai2 mummy punya F ni, Fayyadh la yang paling rapat dengan baby dalam perut ni..hari2 dok cium dan usap baby dlm perut...digosok2 perut mummy ni..baru die leh tido...

hurmmm abang fayyadh hiii

No comments:

Post a Comment