Tuesday, April 17, 2012

6 bulan sudaa

td pi search kat pregnancy calculator..nk tau mummy ni da bp minggu..yela ramai dok tye tp mummy tak amek pusing sgt pon hhaha..so kalu ikutkan mummy da 24 minggu..tp kalu ikutkan docter o rekod dlm buku merah, mummy da 26 minggu pon..tak kisah la ape pon kan..yg penting mummy skang da 6 bulan sudaa..cepat je kan..lg 3 bulan uol..tatut nyee...mintak2 semua nya dipermudahkan oleh Nya..dan sib baik jugak smlm mummy da dpt permission bos agar tak juin conference tgh bulan 7 nnt di key el sbb ms tu mummy da 9 bln..takmo la amek risiko..sib baik bos phm..n selamat la jugak mummy dr nak buat abstrak n lit. review...hik3

makcik juned ng mamidinda bella ni asik request jek nk tgk perut mummy yg comei ni..lemak2 mummy takmo tgk ke hahaha..lgpon aritu teruja tgk perut mamidindabella dlm blog die..so, demi tanak mengecewakan kwn2 tercinta, mummy pon tepek la gamba mummy posing ng perut mummy ni ye..bak kate mamiDB, leh buat gamba kenang2an n leh tunjuk kat anak besa nnt..hahaha...

jauh plak gamba...senget lak tu..cubaan amek gamba sendri guna self timer ;p
cubaan amek gamba sendri dlm cermin lak..actually baju preggy ni dr farez lg rasa nya..ok lg kan...
  dari sisi lak
close up perut mummy n baby inside..agak korang boy ke gurl..hehhe
 

4 comments:

  1. nah berduyun2 gambar pandangan depan sisi kiri kanan semua ada..ok je baju tu cantik aku suka..tapi gambar last tu gelapla x nampak depan ke belakang ke..x pe cuba lagi lenkali close up tang perut tu..ni nak menyengih je lebih hehe..tak besar sangat lagi ye perut hang wapun dah 6 bulan..takpe makan banyak2 sikit bg cepat besar

    aku teka - gegel

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhehe..ade je gamba close up tp mcm segan la plak..ingt gamba bwh tu da jelas..nnt aku tepek lg ye..huuu..yele...perut preggy single je pon..lgpon berat aku naik sekg jek..agaknye tang prt je la kot naik tuh hahha...

      gegel ye...suprise sbb aku pon tak tau gak lg huhu...comei kan prt aku huk3..tp laki aku kate besaq ;p

      Delete
  2. uit...dh2 lah posing ngan peace ko tu...mak org dah...muhauhauhua....bestnyer peknen....tp lg best kalu dah beranak...leh peluk2 baby...hehheh...aku teka ada 3 kat dlm tu...huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu TM tu weh..hahha..ala sama la ng ko pon..ckp org huu...
      apa yg ade 3 weh..kalu 3 lg la beso perut ku huuu

      Delete