Monday, March 19, 2012

Lapoooooo

ishh tensen betol la biler asik lapar jerk 24 jam...tak kire masa..time nk tido pon leh pk laapaaaaaa lagii..aduhai..gumuk bertan tan la mummy kalu camni..huuu...cube jugak nk diet...maksudnye nk kontrol nafsu mkn yg membuak2 ni la..tp takleh la...memang lapa...rase  kosong jek perut ni uhuuu...aiii nafsu mkn da ade skang ni n asik rase lapa jek...

tp mummy tak leh mkn se bende yg sama jek sepnjg ari..jd bosan lak..kalu da sekali mkn ns, kalu lapo lg takmo la ns..terasa nk mkn biskut la, roti la itu la ini la..jnji bukan mknn yg sama...tu yg jd mslh skang ni, bukan nye sume stok leh dpt serta merta...mcm mlm td..kol 12mlm lapo..tp nk mkn beger..mende lain tanak...adui..azab toi perut menahan lapo beger...sabo je la...

lepas ni mummy nk kene beli stok mcm2 jenis la..roti, biskut2, kcg2, milo 3 in 1...n mcm2 la yg mummy leh kunyah2 time tgk tv..huuu...lapooooo niiiiiii...tp takde stok dlm umah..td da berebut mkn biskut kering ng bbdk ni..sampai baby tak cukup huuuuuu

3 comments:

  1. aku pun lapooo gak nih.aku tgh diet.tau ler aku nih tahap obis.aku plan nak pegnent jg thn nih.so kena diet la.biar ringan skit badan yg besau nih.senang nak bersalin nanti. loomot

    ReplyDelete
  2. eh eh sama la kite..aku pun asik nk makan je..sebab tu aku mesti simpan stok apa2 makanan kat rumah time lapo geledah je almari..maggi pun sodap hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...loomot..tak sabo nak menantikan faris ade adik...tp aku nk la diet jugak huu...nnt jeles la aku ng mu yg slim tu...

      mami DB: hg pon da stat lapoo ke..aah tu la..wiken ni nak shoping stok mknn la plak..bosan la asik shoping baju jek..hahha

      Delete