Friday, September 2, 2011

salam aidilfitri & balik kg

salam aidilfitri sumer..n salam kemerdekaan jugak..
thn ni rayer mmg besh sbb balik kg turn kg mummy @ n9..
tp yg tak beshnye..mummy balik kejab jek..7 hari jek..org lain cuti sampai berbelas2 ari nye..jeles3!
ari jum ms pose da balik n9..then ptg khamis mummy da  balik ke ipoh..ikutkan mummy mek cuti lama jugak..tp ni gare2 en seben la ni..kene duty da time raye ke 4..then takde sape nak angkut mummy semula ke ipoh nnt..hish..so terpaksa n terpaksa la kire nye ni..tp hati masih lg di kg..

oh ya, ms di kg arit ade la mummy mengetest buat itu buat ini..hehhe saje nk try..memula buat kuih tart..jem nenas disponser oleh my prenz..iaitu miss nani..pastu, wat kek bakar gune oven..pertama kali wat, so agak tidak menjadi..memula ingt nk wat topping nye..n deco2 sket..tp disebabkan kureng menjadi, so cok topping tu simpan la dulu..hehhe...yg ni , tepung kek n cok kek pon disponser oleh my prenz di pisha..o name glemer nye fish hehhe...raye ke 2, mummy try wat mee udang plak..ayah mummy ckp sodappp!!!! hehhe...kire ok la kan..menjadi hehhe...nnt leh wat lg kot..kalu rajin hehheheee


mummy's tart..

sesudah..jd tak?? tgk le ade kecik ade beso huhu...

mee udang hasil buatan mummy


tema kami sekeluarga thn ni warna ijo...tp syg, baju raye kami anak beranak tetinggal kat kg..ish ish..ntah bile la nk pi amek,..tak dpt nk melaram jamuan raya ng baju raya thn ni ish!

4 comments:

  1. mee udang ko nampak lazat yoshhhhhhhhh~!! next time aku pow ko mee udang slurpp~!!

    ReplyDelete
  2. tu la ...mai la dtg umah aku..tp mmg sedap pon nyah hahah (saje nak menjeleskan ko keh2)

    ReplyDelete
  3. untunglah dah masuk n3 raya..aku jugak yg lom masukkan lg...huhuhuh....weiii...nnti aku dtg jgn lupa msak mee udang best tu jugak...huhuhu

    ReplyDelete
  4. yele...aku kan balik ipoh awai.time tu le aku mengapdate jam 2 pg hahaha...
    ha tu 1st time aku wat..ko dtg je..nnt aku buatkan..gerenti lg sodap heeee

    ReplyDelete