Thursday, August 4, 2011

erti Jumaat pd kaum wanita

ni bukan nk cite psl mlm jumaat ye..tp ari jumaat..kalu jumaat beshnye rehat nye panjang sampai 2 jam 45 min..waktu tu lah, kaum lelaki ni g semyg jumaat..tp yg hepi sgt2 nye..para kaum wanita..yelah..waktu ni lah waktu wanita2 ni g shoping, mkn2 o window shoping ng kwn2..
tp kkdg mummy blk umah, kemas umah, tido je ke kalu tak larat huhu..o kdg2 buat jugak le keje time ni sbb pk waktu jumaat paling singkat..tp kkdg keje tu ade, tp tak thn godaan nk jln2 jugak...huhuhu
mcm arini...mummy nk g GM..nk g cr manik..kalu rajin nk memanikkan baju raye mummy tu..kalu rajin le..kalu tak, manik tu mummy simpan je la jd pekasam..huhu

2 comments:

  1. eh aku byk je manik tahun bila punya entah masa aku tgh berkobar2 nk jahit manik hehe..dh berkulat kata laki aku manik tu..

    betul3x td kat alamanda toksah ckpla ramainya kaum wanita dok memborong kasut, wallet, baju...yg pelik ada sokmo duit depa heeeee

    ReplyDelete
  2. hahaha jum lepas aku tak beli pon manik..aku teman membe aku je beli..tetibe aku jadi penin tgk lip lap lip lap manik yg ada..byk sgt..sampai nk buat patern apa pon tak tau..sudahnye mls la nk beli haahha

    ala..yg kat alamanda yg dok shoping tu termasuk la ko kan...hehhehe

    ReplyDelete