Wednesday, June 8, 2011

kisah g IKEA

ni kisah pi ikea yg lepas2 nye..huhu...sasaje singgah ikea ms dr ondaway n9-ipoh..rindu kat ikea la katekan..jln2 punye jln dlm ikea tu..penat la plak..so kami lepak2 kat bhgn ikea da deco2 tu..ada ruang tamu, ruang mkn, bilik tidur, n ruang bilik air pon ada..kami lepak2 kat sofa jek..si farez lak ronda2 1 rumah  sampai la die terjumpa ruang deco utk bilik ayorr..terus die nk bukak  baju nk mandiii....ayoooorkkkk....mummy pon cepat ajak sume blah...hishh..tak sempat mummy n papa nk rehatkan badan...takut farez bukak sume kat c2 kang..tak pasal2..hish...

tgk la tu..farez da buat aksi bukak baju nk mandi kat bilik air deco sebelah tu...haruuu

4 comments:

  1. ni measti maknya tak bagi mandi sebelum p ikea ni smpai nak terjah bilik mandi deco tu...hai farez...

    ReplyDelete
  2. ala farez tu pantang la nmpak bilik air, nmpak pili air, n apa2;ah berkaitan ng air...nk mndi jeekk..kalu lah die bogel kat ikea tu rituh naya aku..huhuuu

    ReplyDelete
  3. hahaha bahaya tu pantang jumpa sumber2 air terus nak bogel mandi...anak aku pun sebut je perkataan mandi terus selak2 baju nak andi..

    ReplyDelete
  4. hahahha...anak ko pon ke..budak2 kot..tp farez ni kkdg dtg mud mandi die..abihla....aritu jiran aku siram bunga..kami jln2 depan umah die..malu aku, anak aku nk mndi kat paip jiran aku tu...sbb anak aku da biasa mndi bogel kat paip laman umah aku .tp bukan aku yg ajar..aku siram pokok bunga je, die da siap2 bukak baju nk mndi situh...haishhh...sabo jelah

    ReplyDelete